Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - regionální rozvoj
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > tiskové zprávy
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Nejen výrobky, ale nově také ubytovací a stravovací služby se mohou pochlubit značkou MORAVSKÝ KRAS regionální produkt®

27.1.2014
SLOUP [MAS Moravský kras o.s.]
Autor: Michaela Pokorná, tel: 511 141 728

V úterý 21. ledna 2014 byla značka MORAVSKÝ KRAS regionální produkt® rozšířena o 11 nových držitelů. Certifikační komise složená z 6 členů posuzovala celkem 14 žádostí o značku, 3 žádosti nicméně nemohla uznat. Neúspěšní žadatelé mohou o značku zažádat znovu po provedení oprav.

Letos poprvé mohli své žádosti podat provozovatelé ubytovacích a stravovacích zařízení. Nejen regionální příslušnost byla rozhodující pro udělení ochranné značky. Poskytovatelé ubytovacích a stravovacích zařízení se ve své žádosti zavázali ke kvalitě poskytovaných služeb, provozu šetrnému k přírodě, či jedinečnosti poskytovaných služeb. Velký důraz je kladen na tradici, podporu regionu při pořádání kulturních a sportovních akcí, nebo pořádání doprovodných aktivit pro návštěvníky Moravského krasu. Vítané je, když stravovací zařízení propaguje místní produkty, a zejména pak některé z dalších produktů označených MORAVSKÝ KRAS regionální produkt®.
Mezi devíti novými držiteli značky v oblasti ubytovacích a stravovacích služeb jsou například penzion Starý pivovar ve Křtinách, kdy majitelé manželové Brychtovy citlivou rekonstrukcí zachránili budovu původního pivovaru z roku 1725, či hotel Sladovna Černá Hora s širokou nabídkou služeb, včetně pivních lázní a wellness.

Druhou novinkou letošní výzvy byla možnost certifikovat tzv. „zážitky“. Výzva byla určena provozovatelům služby v cestovním ruchu, která je vázaná na konkrétní lokalitu nebo tradiční akci. Zásadní podmínkou byla jedinečnost poskytované služby, a to jak ve vztahu k Moravskému krasu, tak v péči věnované vytváření prostředí pro návštěvníky.

Ke 22 původním držitelům značky MORAVSKÝ KRAS regionální produkt® se letos připojili 2 noví potravinářští producenti a 9 provozovatelů hotelů, penzionů, turistických chat, či jeden autokemp. Značka se těší čím dál větší oblibě a v současné době ji tedy využívá na 33 živnostníků.


DISKUSE - KOMENTÁŘE:


Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz