Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - životní prostředí
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > tiskové zprávy
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Komunikační strategie MŽP na rok 2003

17.1.2003
PRAHA [MŽP ČR]
Autor: Eva Veverková, tel: 267122139

Ministerstvo životního prostředí připravilo na rok 2003 svou Komunikační strategii před vstupem ČR do EU v úzké spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí. MŽP bude aktivně informovat občany rovnoměrně o výhodách i nevýhodách vstupu naší republiky do EU v oblasti životního prostředí.

Ministr životního prostředí RNDr. Libor Ambrozek zahájí kampaň v pátek 31. ledna 2003 tiskovou konferencí, další tiskové konference pak budou následovat po 14 dnech až do poloviny června 2003 a budou vždy zaměřeny na jednou oblast životního prostředí (Ekologické podnikání – Dobrovolné nástroje, Ochrana ovzduší, Ochrana přírody a krajiny, Odpady, Obaly, Environmentální rizika, Ochrana vod, Obnovitelné zdroje, Předvstupní fondy [1]). Vedle toho ministr navštíví během následujících měsíců každý region v ČR a zde také bude občany objektivně informovat o výhodách a nevýhodách vstupu ČR do EU. Ministrovy výjezdy začínají už 20. ledna 2003 návštěvou Zlína. Média budou o všech výjezdech pravidelně informována.

Od začátku února 2003 bude přitom informační kampaň MŽP věnována každých 14 dní jednomu z výše uvedených témat. Zaměřena bude především na širokou veřejnost, ale také na konkrétní skupiny obyvatel (senioři, ženy v domácnosti), které mají buď ztížený přístup k informacím nebo nechtějí či nemohou informace vyhledávat aktivně. Do konce ledna 2003 připraví MŽP sadu letáků s objektivními informacemi pro jednotlivé cílové skupiny i pro širokou veřejnost. Začátkem února a pak průběžně v dalších měsících budou tyto šířeny především do jednotlivých regionů České republiky.

Eva Veverková
Tiskové oddělení MŽP

[1] Seznam témat informační kampaně MŽP:
1. Ekologické podnikání – Dobrovolné nástroje
2. Ochrana ovzduší
3. Ochrana přírody a krajiny
4. Ochrana vod
5. Obnovitelné zdroje energie
6. Předvstupní fondy EU a Strukturální fondy EU
7. Odpady
8. Obaly
9. Vstup ČR do EU a životní prostředí


DISKUSE - KOMENTÁŘE:


Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz