Do práce na kole pojedou zaměstnanci desítek firem, další přibývají
27. 4. 2012 - PRAHA [Econnect/Auto*Mat]
„Pro účastníky jsme připravili opravdu zajímavé ceny,“ říká manažerka kampaně „Do práce na kole“ z iniciativy Auto*Mat Iva Nevečeřalová. „Za pravidelnou dojížďku mohou vyhrát například cyklobrašny, slevu 50 % na legendární skládací kolo Brompton nebo vstupenky do divadel,“ dodává. Výherce budou každý týden losovat moderátoři Radia City. Šanci na některou z cen má každý, kdo pojede do práce na kole aspoň tři dny v týdnu.
Organizátoři věří, že obyvatelé českých a moravských měst objeví kouzlo cestování na jízdním kole a zažijí, že na kratší cesty je kolo rychlejší než jízda autem. K dnešnímu dni se ke kampani přihlásilo 1 057 lidí rozdělených do 363 dvou až pětičlenných cyklotýmů v Praze, Brně, Pardubicích a Liberci. Další zájemci se mohou registrovat až do 4. května. V rámci registrace získají zdarma tričko s motivem kampaně od firmy Čoromoro.cz
Zaměstnanci budou soutěžit i v dalších kategoriích. Nejkreativnější tým získá od Velvyslanectví švédského království unikátní cykloairbag. „Cyklozaměstnavatel roku“ vyhraje dámské městské kolo Anita Bruschetta Donna V3 od obchodu Cyklospeciality.cz. Luxusní kolo City cruiser Johnny Loco v barvách aerolinek KLM od Velvyslanectví Nizozemského království je hlavní cenou v kategorii o nejoblíbenější fotku z kampaně.
Kampaň podporuje velvyslanec Nizozemského království v ČR Jan C. Henneman, který v Praze jezdí na svém skládacím kole. Na kávu s velvyslancem Hennemanem zve brněnský partner soutěže Nadace Partnerství, a to 27. května ve 13.45 v kavárně Spolek v Brně.
Své týmy do soutěže vysílá například ČSOB a Komerční banka, Siemens, AXA, ČEZ, IBM, mobilní operátoři O2, T-Mobile a Vodafone, Nemocnice na Homolce, advokátní kanceláře, architektonická studia a několik ministerstvech a úřadů. Kampaň se koná pod záštitou primátora hlavního města Bohuslava Svobody. Vedle diplomatů a politiků ji podporují osobnosti kulturního a společenského života, například herec Kryštof Hádek.