Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - životní prostředí
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > komentáře
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Kampaň „Koruna na BIO do škol“ pomůže školám zavádět biopotraviny

9. 6. 2009 -, Econnect

Na září letošního roku připravují agentury Green Marketing a Outcomm společný projekt s názvem Koruna na BIO do ŠKOL. Partneři programu darují 1 Kč z každého prodaného výrobku v daném období na rozvoj programu „Bio do škol“, který zastřešuje Nadace Partnerství.

Jedná se o projekt v oblasti sociálního marketingu s účastí partnerských firem působících na trhu bioproduktů. BIO výrobky, zapojené do programu, budou viditelně označeny logem projektu „Koruna pro Bio do škol“. Projekt bude podpořen ucelenou komunikační kampaní s využitím prostoru v síti mediálních partnerů a na prodejní ploše vybraných maloobchodních řetězců a v síti nezávislých specializovaných bioprodejen.

Součástí projektu bude i vlastní, uživatelsky atraktivní web stránka www.miliondetem.cz, spotřebitelská soutěž „Milion dětem“ o atraktivní ceny od partnerů a série doprovodných akcí „Soboty s BIO“. Tyto akce se uskuteční na vybraných místech České republiky. Program bude probíhat celé září jako součást celorepublikové osvětové kampaně Měsíc ekologického zemědělství a biopotravin.

„Projekt je postaven na prvcích sociálního marketingu, kdy se spotřebitelé rádi ztotožní se značkami, o kterých ví, že dělají něco dobrého pro své okolí. Jedná se o první ročník projektu, který nemá na českém trhu obdoby a my věříme, že bude mít u partnerů úspěch,“ říká Tomáš Václavík z agentury Green marketing, jeden z organizátorů akce.

Organizátoři apelují na všechny výrobce a obchodníky s biopotravinami, aby se ke kampani přihlásili. Zároveň oslovují všechny maloobchodníky s biopotravinami, aby projekt podpořili a umožnili svým dodavatelům nabídnout v září své výrobky označené známkou „Koruna pro BIO do škol“.

DISKUSE - KOMENTÁŘE:

Související odkazy
Green Marketing

O Autorech

-red-

(Článek je redakčně upravenou tiskovou zprávou některé z nevládních organizací. Jméno organizace uvádíme v záhlaví zprávy.)

Informační partner oblasti Životní prostředí

Ekolist
Deník o životním prostředí

Služby Econnectu

ToolkitUnavuje vás tvorba www stránek v HTML?
Nemá váš webmaster čas na jejich aktualizaci?
S publikačním systémem TOOLKIT to zvládnete SNADNO, RYCHLE A SAMI:
VYZKOUŠEJTE ZDARMA!
vytisknoutvytisknout
Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz