Pouze text - only text Econnect Zpravodajství Informační servis pro NNO
- Kalendář akcí | Práce v NNO | Katalog odkazů | Občan TOPlist
- -
Pouze text - only text
logo Econnectu Zpravodajství
pro registrované uživatele pro novináře pouze text English
-
- - - - - - - - -
- -
-
Zpravodajství ze VŠECH oblastí Životní prostředí Lidská práva Sociální oblast Gender Regionální rozvoj Kultura Občanský sektor Internet
- -
Zpravodajství - regionální rozvoj
zpravodajstvi.ecn.cz > zpravodajství > 
-
-

 zprávy

 komentáře

 tiskové zprávy

 témata

 multimedia

Cesta ke zlepšení kvality v sociálních službách

27. 2. 2006
Michal Polesný [Centrum komunitní práce Ústí nad Labem - poradenská organizace] -


Centrum komunitní práce Ústí nad Labem - poradenská organizace Ústí nad Labem připravilo v rámci realizace projektu „Kvality manažer“ vzdělávací modul, zaměřený na řízení kvality poskytovaných služeb a péče subjektů, které se zabývají společenskou integrací osob sociálně vyloučených, nebo ohrožených sociálním vyloučením.

Projekt „Kvality manažer“, finančně podpořený Evropskou unií, probíhá od dubna 2005 do června 2006. Vychází ze skutečnosti, že občanská společnost chce ve smyslu připravovaného zákona o sociálních službách poskytovat služby na profesionální úrovni. V souvislosti s tím navrhli autoři projektu vytvoření nového produktu v podobě vzdělávacího modulu pro poskytovatele sociálních služeb, ředitele, střední management, sociální pracovníky a pracovní terapeuty. Součástí projektu je také jeho certifikace.

Vzdělávací modul v rozsahu 350 hodin je určen pilotní skupině 25 frekventantů. Vedle klasické formy výuky bude využita také metoda e-learningu.


Bližší informace o projektu najdete také na www.mankva.cz.

Michal Polesný

DISKUSE - KOMENTÁŘE:


-

Související články

-

Logo Econnectu Easy CONNECTion - snadné spojení mezi lidmi, kteří mění svět
Webhosting, webdesign a publikační systém Toolkit - Econnect
Econnect,o.s.; Českomalínská 23; 160 00 Praha 6; tel: 224 311 780; econnect@ecn.cz